Pojkar födda 2013
Välkommen till Stattena IF Födda 2013
Välkommen till Stattena-laget för pojkar födda 2013!

Vi tar in nya spelare löpande. För tillfället har vi kö men ta gärna kontakt med en av tränarna för  dialog.

Träningar

Tisdagar kl. 17.45 - 19.30 på Filborna konstgräs

Torsdagar kl. 17.45 - 19.30 på Filborna konstgräs

Dessa planer ligger i anslutning till Filborna Arena

2023-03-10 09:15

Göinge Möbler går in och sponsrar våra grabbar.

Göinge Möbler förser sedan 1990 både offentliga och privata miljöer i Norden med svenskdesignade möbler. Kika gärna in på deras hemsida: https://goingemobler.se/nyny/

Välkomna till oss och tack så mycket för ert bidrag!

2023-03-01 20:25

Det är med stor glädje och tacksamhet vi välkommnar Maskingruppen AB i Ängelholm som sponsor för vårt lag Stattena IF killar födda 2013.

Maskingruppen AB i Ängelholm är ett familjeföretag som inriktat sig på maskiner till lantbruk, park&mark samt entreprenad.

Vi tackar Maskinguppen för stödet som förser våra killar med likvärdiga kläder vilket skapar tillhörighet och trygghet, på och utanför planen. Detta ger oss även möjlighet att vi kan åka på läger, cuper och ha andra aktiviteter med laget.

2023-03-01 13:44

Det är med stor glädje och tacksamhet vi välkomnar Bildeve och deras stöd, Bildeves Hjärta, som sponsor för vårt nya lag Stattena killar födda 2013.

Bildeve grundades 1920. Ett företag som funnit i över 100 år med ledord såsom omtanke, hjärta och kvalitet i relationen till kunder, medarbetare, samhälle och miljö. Ledord vi i vårt lag gärna efterlever.

Vi tackar Johan Gustafsson och gänget på Bildeve för stödet som förser våra killar med likvärdiga kläder som skapar en tillhörighet och trygghet på och runt fotbollsplanen.